۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

نگاهی به عملکرد شهرداری آبپخش

  • ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۱
  • 2220 بازدید
  • ارسال توسط :
  • لینک کوتاه : https://www.abpakhshcity.ir/?p=911
نگاهی به عملکرد شهرداری آبپخش

شهر آب پخش دومین شهر شهرستان دشتستان و از جمله شهرهای پرجمعیت استان بوشهر محسوب می شود.

این شهر با داشتن مکان های گردشگری بکر و طبیعیاز مناطق توریستی استان بوشهر است و بخصوص در فصل بهارپذیرای گردشگران زیادی است.

خانم اعظم صمصامی به عنوان اولین بانوی شهردار تاریخ استان بوشهر در آذرماه ۹۶ فعالیت خود در شهرداری آب پخش را آغاز کرد و در دو سال گذشته با پشتکار فراوان و تلاش شبانه روزی توانسته سیمای عمومی شهر آب پخش را زیباتر نماید.

 

در دو سال گذشته طرح ها و پروژه هایی در سطح شهر آب پخش اجرا شد که علاوه بر زیباتر نمودن شهرتحقق خواسته چندساله شهروندان آب پخشی نیز بوده است.

 

مرمت و بهسازی ورودی شهر آب پخش کانال دفع آبهای سطحی محلات بهرام آباد و قلایی تملک و بازگشایی چندین کوچه و خیابان مهم در محلات سه گانه شهر از جمله اقدامات شهردار آب پخش در دوسال گذشته بوده که خواسته چند ساله مردم بوده و رضایتمندی مردمی را در پی داشته است.

 

در حوزه مبلمان شهری نیز اقدامات خوبی صورت گرفته که می توان به نصب بزرگترین تلویزیون شهری شمال استاننصب چندین المان و تندیس و آبنما اشاره کرد.

 

در حال حاضر نیز ۱۱ پروژه عمران شهری در شهر آب پخش فعال است و به عبارتی شهر به یک کارگاه عمرانی تبدیل شده است.

 

احداث جاده سلامتزیرسازی و آسفالت معابراحداث پارک محله ای بلوار شهدااحداث پارک نارنجستاناحداث سرویس بهداشتی بلوار انقلاببهسازی بلوار شهدافضای سبز بلوار انقلابطراحی و اجرای ورودی شهرپیاده روسازی بلوارهای غدیرامام خمینی و انقلاباحداث کانال دفع آبهای سطحی محله قلایی(کوچه فانوس)بهسازی محوطه میدان امام حسین(ع) پروژه هایی است که در شهر آب پخش فعال هستند.

دیدگاهها

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*