۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 78
  • ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۴
  • 1125 بازدید
  • ارسال توسط :
دانش آموزان و فرهنگیان “آب پخش” ۸۸۵ میلیون ریال به مناطق سیل‌زده کمک کردند
دانش آموزان و فرهنگیان “آب پخش” ۸۸۵ میلیون ریال به مناطق سیل‌زده کمک کردند

دانش آموزان و فرهنگیان “آب پخش” ۸۸۵ میلیون ریال به مناطق سیل‌زده کمک کردند

صنایع لبنی تقریبا با ۷ میلیارد دلار گردش مالی، چیزی در حدود ۷۵/ ۱درصد از GDP کشور را تشکیل می‌دهد. سرمایه‌گذاری‌هایی که در این صنعت صورت گرفته، براساس امکانات طبیعی موجود در کشور است؛ بنابراین، صنعت لبنیات جزو آن بخش‌هایی از اقتصاد کشور است که رشد پایدار خود را به‌رغم همه ناملایمات ادامه خواهد داد.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه آبپخش گفت : فرهنگیان و دانش آموزان بیش از ۸۸۵ میلیون ریال به مردم سیل‌زده کشور کمک کردند.

دانش آموزان و فرهنگیان

اکرم پاپری  امروز  در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان دشتستان اظهار داشت : دانش آموزان و فرهنگیان منطقه آب‌پخش در راستای عمل به مسؤولیت اجتماعی خود با اهدای کمک‌‌های نقدی و غیرنقدی در امدادرسانی به مردم سیل‌زده مشارکت کردند.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه آب‌پخش  افزود :  با همکاری فرهنگیان و دانش آموزان در روزهای گذشته توانستیم بیش از ۸۸۵  میلیون ریال کمک‌های نقدی و غیرنقدی را برای مردم سیل‌زده استان‌های لرستان، خوزستان، ایلام و کرمانشاه  جمع‌آوری و ارسال کنیم.

وی عنوان کرد: کمک‌های کالایی شامل سه تن خرما و چهار تن سایر اقلام مانند آب معدنی، نان محلی، لوازم بهداشتی، مواد خوراکی، برنج، شکر، قند، تخم مرغ، پوشاک، کنسرو، مواد شوینده، البسه نو، لوازم‌التحریر، کیف و کفش، آرد، اسباب بازی و…  به ارزش ۷۰۰  میلیون ریال بوده است.

پاپری اضافه کرد: همچنین کمک‌های نقدی دانش‌آموزان مبلغ ۷۵ میلیون ریال ، فرهنگیان  مبلغ ۶۰  میلیون ریال  بوده است و ۵۰  میلیون ریال  هم هزینه جشن روز معلم به مردم سیل‌زده اهداء شد که در مجموع  ۱۸۵میلیون ریال کمک نقدی به حساب آموزش و پرورش استان بوشهر واریز شد.

وی بیان کرد: در تلاشیم پس از عبور از این روزهای بحرانی، از طریق کمک خیرین مدرسه‌یار و مدرسه ساز در احیاء و بازسازی فضاهای آموزشی تخریب شده مناطق سیل‌زده نقشی موثری ایفا کنیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*