۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 99
  • ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۳
  • 1507 بازدید
  • ارسال توسط :
۲۴ پروژه در آب‌پخش افتتاح می‌شود
۲۴ پروژه در آب‌پخش افتتاح می‌شود

۲۴ پروژه در آب‌پخش افتتاح می‌شود

عضو هیات علمی پژوهشگاه فناوری‌های نوین علوم زیستی جهاد دانشگاهی - ابن‌سینا و متخصص جنین‌شناسی در حوزه حیوانات مزرعه‌ای گفت: دستیابی به فناوری «تولید آزمایشگاهی جنین» گامی برای خودکفایی کشور از واردات کره است.

 ۲۴ پروژه در آب‌پخش افتتاح می‌شود

بوشهر – بخشدار آب پخش از افتتاح ۲۴ پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۷ میلیارد ریال بمناسبت هفته دولت در بخش آب‌پخش خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی مردانلو عصر جمعه در جمع مردم آب‌پخش با تبریک دهه ولایت و امامت و هفته دولت اظهار داشت: در هفته دولت تعداد ۲۴ پروژه عمران شهری و روستایی با اعتباری بالغ بر ۴۷ میلیارد ریال در سطح بخش افتتاح می شود.

وی اضافه کرد: از جمله این طرح‌ها در حوزه‌های مختلف می توان به افتتاح پایگاه بهداشتی محله قلایی، افتتاح خانه بهداشت روستای چهابرج، تعویض کف پوش سالن باشگاه امام علی آب‌پخش و تعویض فنس و افتتاح خانه های ورزش روستایی، روکش و آسفالت معابر شهری، احداث کارگاه تولید قطعات بتنی، پیاده رو سازی بلوار انقلاب،آسفالت معابر روستایی در روستاهای چهاربرج، میاندشت، دشتی اسماعیل خانی و بنارآزادگان کشاورزی احداث جاده بین مزارع اشاره کرد.

وی افزود: در حوزه حمایت از طرح های اشتغالزایی نیز افتتاح طرح اشتغالزایی سردخانه و بسته بندی خرما در روستای چهاربرج، در حوزه برق احداث شش دستگاه ترانسفورماتور و توسعه شبکه های برق شهری و روستایی، احداث منازل مددجویی کمیته امداد و بهزیستی، تکمیل سالن شهید روا آبپخش را می توان نام برد.

بخشدار آب‌پخش همچنین ضمن تشکر از صبر و بردباری مردم فهیم بخش در بحث مشکلات کم آبی و قطعی برق در فصل تابستان بیان داشت: با تمام توان با پشتیبانی های امام جمعه محترم بخش و همکاری‌های شورای اسلامی شهر آب‌پخش برای حل مشکل کم آبی بخش از هیچ تلاشی دریغ نکردیم و برای حل این مشکل بارها همراه با امام جمعه و اعضای شورای شهر در مرکز استان پیگیر مشکلات بوده ایم.

مردانلو اظهار امیدواری کرد: ان شالله که قبل از شروع فصل تابستان در سال آینده آب‌تصفیه‌کن خاص شهر آب‌پخش احداث و به بهره برداری می رسد تا مردم در  زمینه آب هیچ‌گونه کمبودی احساس نکنند.

وی با اشاره به فصل برداشت محصول خرما و همکاری مردم ابراز داشت: درخصوص تأمین امنیت پیشگیری از سرقت محصول نخیلات بخش نیز کمیته امنیتی بخش تشکیل شده و با همکاری فرمانده انتظامی بخش و فرماندهی حوزه مقاومت بسیج، کنترل بیشتری درخصوص پیشگیری از سرقت خرمای نخیلات خواهیم داشت و انتظار داریم باغداران عزیز نیز نهایت همکاری را با این عزیزان داشته باشند.

برچسب ها

1 دیدگاه

  1. خداوندارهبرفرزانه انقلاب را تاظهوردولت یار برای سکانداری انقلاب اسلامی مصون ومحفوظ بدار.
    خدایا توفیق تبعیت واطاعت محض ازایشان به ما عنایت بفرما

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*